Gratis mini-cursus

Maak in 3 stappen een waardevolle weggever

Je kunt een weggever gebruiken om jouw ideale klant waardevolle kennis, inspiratie en inzichten te geven waar ze vandaag nog wat aan heeft.⁣ Zo kun je al superveel mensen helpen en blij maken!

In ruil daarvoor krijg jij hun e-mail adres. Inschrijvers die meer hulp willen, kun jij supergoed helpen met jouw betaalde aanbod. 

Zorg dat jouw weggever niet zo’n gevalletje “Oh pfff dit wist ik allemaal al, weer voor niks mijn email weggeven” wordt en wees écht bereid jouw doelgroep te helpen.

  • Wat voor soorten weggevers zijn er? Welke past bij jouw doel?
  • Waar voldoet een goede weggever aan?
  • Hoeveel moet je eigenlijk gratis weggeven?
  • Hoe trek je jouw huisstijl zodanig door in je weggever, dat het lijkt alsof je het hebt uitbesteed aan een designer?
  • Hoe zorg je dat mensen zich kunnen inschrijven voor je weggever?
  • Op welke manieren kun je je weggever promoten zodat je inschrijvingen krijgt?